Handelsbetingelser
Fysiofresh handelsbetingelser
Når du køber ydelser hos Fysiofresh, finder disse handelsbetingelser anvendelse.
Virksomhedsoplysninger
Fysiofresh ApS
Ørestads Boulevard 61A, 7. tv.
2300 København S
CVR 39269724
E-mailadresse: hello@fysiofresh.dk
Telefonnummer: 50 80 50 81
Hjemmeside: www.fysiofresh.dk
Ydelser
Fysiofresh stiller sundhedspersoner til rådighed til udførelse af sundhedsydelser. Sundhedsydelserne omfatter ergoterapi og fysioterapi hjemmebehandling.
Booking
Ved booking af en aftale vil du modtage en bekræftelse på e-mail og SMS. Det er dit ansvar at sikre dig, at oplysningerne i bekræftelsen er korrekte.
Levering
Din hjemmebehandling foregår på en adresse oplyst af dig. Sundhedspersonen skal kunne transportere sig til adressen med bil.
Tiden for hjemmebehandlingen starter, når sundhedspersonen ankommer til adressen og slutter, når sundhedspersonen forlader adressen.
Vi planlægger vores transport, så hjemmebehandlingen kan starte så tæt på det aftalte tidspunkt som muligt. Trafik- og vejrforhold kan gøre, at sundhedspersonen kan være hos dig op til 15 minutter før eller efter det aftalte tidspunkt. Du skal derfor være klar til besøg i dette tidsrum.
Ved større forsinkelser, ved en sundhedspersons sygdom eller ved akutte hændelser, der forhindrer sundhedspersonen i at gennemføre den aftalte hjemmebehandling, vil du blive kontaktet hurtigst muligt.
Aflysning
Du kan frit ændre eller aflyse en aftale op til 24 timer før aftalens start. Hvis du aflyser en aftale mindre end 24 timer før aftalens start, vil du blive opkrævet en betaling på 50% af den aftalte pris. Aflysning skal foregå via e-mail til hello@fysiofresh.dk eller via telefonopkald til 50 80 50 81.
Betaling
Efter besøg udstedes en faktura, som du kan betale via bankoverførsel eller MobilePay.
Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med et behandlingsforløb, bedes du kontakte os hurtigst muligt og uddybe, hvorfor forløbet er utilfredsstillende, og hvad vi kan gøre bedre. Vi vil herefter vurdere sagen og tilstræbe at finde en løsning.
Persondata
I forbindelse med dit behandlingsforløb er det nødvendigt, at vi noterer og behandler oplysninger om dig. Du kan læse vores persondatapolitik på vores hjemmeside.
Ændringer
Fysiofresh har til enhver tid ret til at ændre nærværende handelsbetingelser. De gældende handelsbetingelser vil fremgå på vores hjemmeside.
Når du køber ydelser hos Fysiofresh, finder disse handelsbetingelser anvendelse.
Virksomhedsoplysninger
Fysiofresh ApS
Ørestads Boulevard 61A, 7. tv.
2300 København S
CVR 39269724
E-mailadresse: hello@fysiofresh.dk
Telefonnummer: 50 80 50 81
Hjemmeside: www.fysiofresh.dk
Ydelser
Fysiofresh stiller sundhedspersoner til rådighed til udførelse af sundhedsydelser. Sundhedsydelserne omfatter ergoterapi og fysioterapi hjemmebehandling.
Booking
Ved booking af en aftale vil du modtage en bekræftelse på e-mail og SMS. Det er dit ansvar at sikre dig, at oplysningerne i bekræftelsen er korrekte.
Levering
Din hjemmebehandling foregår på en adresse oplyst af dig. Sundhedspersonen skal kunne transportere sig til adressen med bil.
Tiden for hjemmebehandlingen starter, når sundhedspersonen ankommer til adressen og slutter, når sundhedspersonen forlader adressen.
Vi planlægger vores transport, så hjemmebehandlingen kan starte så tæt på det aftalte tidspunkt som muligt. Trafik- og vejrforhold kan gøre, at sundhedspersonen kan være hos dig op til 15 minutter før eller efter det aftalte tidspunkt. Du skal derfor være klar til besøg i dette tidsrum.
Ved større forsinkelser, ved en sundhedspersons sygdom eller ved akutte hændelser, der forhindrer sundhedspersonen i at gennemføre den aftalte hjemmebehandling, vil du blive kontaktet hurtigst muligt.
Aflysning
Du kan frit ændre eller aflyse en aftale op til 24 timer før aftalens start. Hvis du aflyser en aftale mindre end 24 timer før aftalens start, vil du blive opkrævet en betaling på 50% af den aftalte pris. Aflysning skal foregå via e-mail til hello@fysiofresh.dk eller via telefonopkald til 50 80 50 81.
Betaling
Efter besøg udstedes en faktura, som du kan betale via bankoverførsel eller MobilePay.
Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med et behandlingsforløb, bedes du kontakte os hurtigst muligt og uddybe, hvorfor forløbet er utilfredsstillende, og hvad vi kan gøre bedre. Vi vil herefter vurdere sagen og tilstræbe at finde en løsning.
Persondata
I forbindelse med dit behandlingsforløb er det nødvendigt, at vi noterer og behandler oplysninger om dig. Du kan læse vores persondatapolitik på vores hjemmeside.
Ændringer
Fysiofresh har til enhver tid ret til at ændre nærværende handelsbetingelser. De gældende handelsbetingelser vil fremgå på vores hjemmeside.