Handelsbetingelser
Fysiofresh handelsbetingelser
Når du køber ydelser af Fysiofresh, finder disse handelsbetingelser anvendelse.
Virksomhedsoplysninger
Fysiofresh ApS
Ørestads Boulevard 61A, 7. tv.
2300 København S
CVR 39269724
Hjemmeside: www.fysiofresh.dk
E-mailadresse: hello@fysiofresh.dk
Telefonnummer: 50 80 50 81
Ydelser
Fysiofresh stiller sundhedspersoner til rådighed til udførelse af sundhedsydelser. Sundhedsydelserne omfatter fysioterapi hjemmebehandling og videokonsultation.
Medlemskab
Fysiofresh medlemskab er et månedligt abonnement uden binding. Du kan når som helst opsige dit medlemskab. Medlemskabet ophører herefter ved udløb af den medlemsperiode, du har betalt for. Opsigelse af medlemskab skal ske via e-mail til hello@fysiofresh.dk. Din opsigelse er først gyldig, når du har modtaget en bekræftelse på e-mail.
Booking
Ved booking af en ydelse vil du modtage en bekræftelse på e-mail. Det er dit ansvar at sikre dig, at oplysningerne i bekræftelsen er korrekte.
Klient portal
Fysiofresh stiller en klient portal til rådighed, hvor du kan få overblik over dine aftaler og fakturaer.
Hjemmebehandling
Dine hjemmebehandlinger foregår på den adresse, vi har registreret på dig. Vi skal kunne transportere os til adressen med bil. Hvis vi ikke kan komme ind i dit hjem, vil vi kontakte dig på det telefonnummer, vi har registreret på dig. Hvis vi ikke kan få kontakt til dig senest 5 minutter efter, at vi er ankommet til din adresse, vil vi anse din hjemmebehandling som gennemført.
Tiden for hjemmebehandlingen starter, når vi ankommer til din adresse og slutter, når vi forlader adressen. Vi planlægger vores transport, så hjemmebehandlingen kan starte så tæt på det aftalte starttidspunkt som muligt. Trafik- og vejrforhold kan gøre, at vi kan være hos dig op til to timer før eller efter det aftalte starttidspunkt. Du skal derfor være klar til besøg i dette tidsrum.
Videokonsultation
Videokonsultationer foregår ved opkobling til et virtuelt møderum. Invitation til møderummet vil fremgå af din booking bekræftelse. Ved manglende opkobling fra dig, senest 5 minutter efter det aftalte starttidspunkt, vil vi anse din videokonsultation som gennemført.
Telefonkonsultation
Telefonkonsultationer foregår ved, at vi ringer dig op på det telefonnummer, vi har registreret på dig. Hvis vi ikke kan få kontakt til dig, senest 5 minutter efter det aftalte starttidspunkt, vil vi anse din telefonkonsultation som gennemført.
Aflysning
Du kan frit aflyse din aftale op til 24 timer før aftalens start. Ved senere aflysning vil du blive opkrævet en betaling på 300 kr. ved hjemmebehandling og 100 kr. ved video- eller telefonkonsultation. Ved udeblivelse vil du blive opkrævet aftalens fulde pris.
Aflysning skal foretages via klient portal eller via e-mail til hello@fysiofresh.dk. Det er ikke muligt at aflyse en aftale via telefon eller andre kanaler. En aflysning er først gyldig, når du har modtaget en bekræftelse på e-mail.
Priser
Vores priser fremgår af vores hjemmeside. Alle priser er i DKK og fritaget for moms.
Betaling
Du kan betale med MobilePay, Dankort, Visa og Mastercard. Vi gemmer dine betalingsoplysninger til brug for automatisk betaling. Du kan ændre betalingsmetode ved at kontakte os på hello@fysiofresh.dk.
Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med en ydelse, kan du få dine penge tilbage. For at få pengene tilbage skal du kontakte os hurtigst muligt på hello@fysiofresh.dk med en kort beskrivelse af din oplevelse, og hvad vi kunne have gjort bedre. Vi vil herefter gennemgå sagen og kontakte dig for refundering.
Persondata
I forbindelse med dit behandlingsforløb er det nødvendigt, at vi behandler oplysninger om dig. Du kan læse vores persondatapolitik på vores hjemmeside.
Ændringer
Fysiofresh kan fra tid til anden ændre nærværende handelsbetingelser. De gældende handelsbetingelser vil fremgå på vores hjemmeside.
Når du køber ydelser af Fysiofresh, finder disse handelsbetingelser anvendelse.
Virksomhedsoplysninger
Fysiofresh ApS
Ørestads Boulevard 61A, 7. tv.
2300 København S
CVR 39269724
Hjemmeside: www.fysiofresh.dk
E-mailadresse: hello@fysiofresh.dk
Telefonnummer: 50 80 50 81
Ydelser
Fysiofresh stiller sundhedspersoner til rådighed til udførelse af sundhedsydelser. Sundhedsydelserne omfatter fysioterapi hjemmebehandling og videokonsultation.
Medlemskab
Fysiofresh medlemskab er et månedligt abonnement uden binding. Du kan når som helst opsige dit medlemskab. Medlemskabet ophører herefter ved udløb af den medlemsperiode, du har betalt for. Opsigelse af medlemskab skal ske via e-mail til hello@fysiofresh.dk. Din opsigelse er først gyldig, når du har modtaget en bekræftelse på e-mail.
Booking
Ved booking af en ydelse vil du modtage en bekræftelse på e-mail. Det er dit ansvar at sikre dig, at oplysningerne i bekræftelsen er korrekte.
Klient portal
Fysiofresh stiller en klient portal til rådighed, hvor du kan få overblik over dine aftaler og fakturaer.
Hjemmebehandling
Dine hjemmebehandlinger foregår på den adresse, vi har registreret på dig. Vi skal kunne transportere os til adressen med bil. Hvis vi ikke kan komme ind i dit hjem, vil vi kontakte dig på det telefonnummer, vi har registreret på dig. Hvis vi ikke kan få kontakt til dig senest 5 minutter efter, at vi er ankommet til din adresse, vil vi anse din hjemmebehandling som gennemført.
Tiden for hjemmebehandlingen starter, når vi ankommer til din adresse og slutter, når vi forlader adressen. Vi planlægger vores transport, så hjemmebehandlingen kan starte så tæt på det aftalte starttidspunkt som muligt. Trafik- og vejrforhold kan gøre, at vi kan være hos dig op til to timer før eller efter det aftalte starttidspunkt. Du skal derfor være klar til besøg i dette tidsrum.
Videokonsultation
Videokonsultationer foregår ved opkobling til et virtuelt møderum. Invitation til møderummet vil fremgå af din booking bekræftelse. Ved manglende opkobling fra dig, senest 5 minutter efter det aftalte starttidspunkt, vil vi anse din videokonsultation som gennemført.
Telefonkonsultation
Telefonkonsultationer foregår ved, at vi ringer dig op på det telefonnummer, vi har registreret på dig. Hvis vi ikke kan få kontakt til dig, senest 5 minutter efter det aftalte starttidspunkt, vil vi anse din telefonkonsultation som gennemført.
Aflysning
Du kan frit aflyse din aftale op til 24 timer før aftalens start. Ved senere aflysning vil du blive opkrævet en betaling på 300 kr. ved hjemmebehandling og 100 kr. ved video- eller telefonkonsultation. Ved udeblivelse vil du blive opkrævet aftalens fulde pris.
Aflysning skal foretages via klient portal eller via e-mail til hello@fysiofresh.dk. Det er ikke muligt at aflyse en aftale via telefon eller andre kanaler. En aflysning er først gyldig, når du har modtaget en bekræftelse på e-mail.
Priser
Vores priser fremgår af vores hjemmeside. Alle priser er i DKK og fritaget for moms.
Betaling
Du kan betale med MobilePay, Dankort, Visa og Mastercard. Vi gemmer dine betalingsoplysninger til brug for automatisk betaling. Du kan ændre betalingsmetode ved at kontakte os på hello@fysiofresh.dk.
Reklamation
Hvis du ikke er tilfreds med en ydelse, kan du få dine penge tilbage. For at få pengene tilbage skal du kontakte os hurtigst muligt på hello@fysiofresh.dk med en kort beskrivelse af din oplevelse, og hvad vi kunne have gjort bedre. Vi vil herefter gennemgå sagen og kontakte dig for refundering.
Persondata
I forbindelse med dit behandlingsforløb er det nødvendigt, at vi behandler oplysninger om dig. Du kan læse vores persondatapolitik på vores hjemmeside.
Ændringer
Fysiofresh kan fra tid til anden ændre nærværende handelsbetingelser. De gældende handelsbetingelser vil fremgå på vores hjemmeside.